- Úvod
- Možnosti dopravy
Způsob dopravy a platby
Potom, co objednávku odešlete, vám přijde automaticky generovaný email s potvrzením objednávky. Zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky. Pokud není možné tuto lhůtu dodržet, ihned vás budeme informovat.
Využíváme služby PPL professional parcel logistic.
BALÍKOVÉ ZÁSILKY DO 31,5 kg
- při platbě převodem na náš účet je cena dopravného 145,- Kč bez DPH
- při platbě na dobírku je k ceně dopravy účtováno doběrečné ve výši 39,- bez DPH
PALETOVÉ ZÁSILKY NAD 31,5 kg
Cena dopravy je odvislá vždy od množství a váhy zboží, bude vypočítána po zadání objednávky. Pokud bude celkové zboží přesahovat váhu 31,5 kg bude zákazník informován e-mailem i s novou cenou dopravy.
U paletových zásilek je účtována EURO paleta 300,- bez DPH a to u objednávek do 10 000,- bez DPH. Nad 10 000,- Kč paleta není účtována.
Způsoby platby
Bankovním převodem - na účet (č.ú. 2747820399/0800) vedený u České Spořitelny a.s. Variabilní symbol odpovídá číslu vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží
Dobírkou - cena doběrečného bude přičtena k ceně dopravy. Částku uhradíte řidiči při převzetí zboží.
Hotově na provozovně - zboží, které máme skladem, lze uhradit hotově při jeho převzetí na naší provozovně. Cena za vyzvednutí zboží je zcela zdarma.
Všechny zásilky je možné vyzvednout na adrese: STAUBER INDUSTRY s.r.o., Klatovská 518/316, 321 00 Plzeň - Litice.
Než k vám přijede řidič PPL, bude Vás předem kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce dopravce. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky od nás, o čemž budete emailem vyrozuměni.
Na co dát pozor při převzetí zboží:
Vždy zásilku zkontrolujte. Zatím se nám nestalo, že by byla zásilka poškozena při dopravě, ale může se stát, že dopravní společnost zboží při přepravě poškodí. Doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno, i když obal nevykazuje známky poškození. Zkontrolujte i přiložené dokumenty. Vždy by měla být u zboží přiložena faktura. Na případné poškození upozorněte. Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na e-mailové adrese j.stauber@stauberindustry.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.